Alla inlägg den 1 november 2009

Av Light and Dark - 1 november 2009 12:50

Det känns inte bättre idag, jag trodde det men den här gången hade jag fel. Jag har suttit och läst om depressioner, vilket inte är de mest roande läsningen jag har gjort. Jag känner igen mig, vilket inte är så konstigt. På alla ställen säger dom åt mig att söka hjälp. Vilket jag förmodligen kommer att göra, någon gång. Jag ska byta hälsocentral i vinter och då ska jag nog söka hjälp. Kanske. Det roligaste är ju att dom säger åt mig att söka hjälp genast för att jag har en så pass kraftig depression. Jag har haft det värre, mycket värre. Så jag kan nog stå ut några månader till.


Vet ni vad jag är glad över? Att man inte ser ut som man mår. För då skulle jag vara riktigt, riktigt äcklig.


//Ciao!

Av Light and Dark - 1 november 2009 08:57

Nu är jag väldigt less, jag har bränt mig. Jag har en väldigt stor brännblåsa mellan pekfingret och långfingret. Aj! Det gör visserligen ont, men det är mest irriterande. Fingrarna känns som korvar. Det är så svårt att göra saker nu, skriva bland annat.


//Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards