Alla inlägg under april 2010

Av Light and Dark - 15 april 2010 14:27

Förut trodde jag att jag skulle dö när jag var gammal. Nu känns det som jag förmodligen kommer att begå självmord förr eller senare. Hade jag inte vetat att jag sårar så många människor om jag skulle göra det så... jag vet inte. Jag har mått så dåligt så länge att jag igentligen inte bryr mig längre. Mina släktingar frågar mig vad jag ska göra med mitt liv- vad ska jag svara? Att jag knappt orkar andas vissa dagar? Att mitt främsta mål är att vara vid liv? Det skulle nog inte funka är jag rädd. Fast det skulle vara roligt att se deras miner..Ja hursomhelst så är det nog bäst att inte säga något till dom.


Jag lämnade mitt hjärta på kyrkogården för fem år sedan.



Det är inget nytt alltså som har hänt.


//Ciao!




Av Light and Dark - 6 april 2010 10:02

Så vad ska jag säga om min påsk? Det är skönt att det är över. Efter att släkten har varit här och frågat mig om vad jag ska göra med mitt liv- så är nu allt över. Förut var påsken oftast kulmen på min depression, så det faktum att det är över får mig bara att må bra.


Jag har varit ångestfri nu i flera veckor- tänkte att ni ville veta. Så nu ska jag se till att gå från ångestfri till att faktiskt må bra.



//Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards