Alla inlägg under augusti 2011

Av Light and Dark - 16 augusti 2011 15:58

Så nu är det lite drygt ett år sedan jag började att ta tillbaka... ...mig. Det har varit något som har varit väldigt intressant. Nej, men det kom till en punkt när jag var tvungen att göra något. Det är skönt när jag ser ut som jag igen. Jag slutade ju att klä mig som mig för att jag mådde dåligt och inte ville ha uppmärksamhet.  Sen tror jag inte ens att jag behöver nämna att jag mår bättre nu, för det känns så självklart. För det är jobbigt att hålla på att klä sig i kläder som man igentligen inte trivs i bara för att smälta in.


Så hur känner jag mig nu? Som mig själv. Jag ser mig i spegeln och gillar det jag ser. Så jag kan hantera kommentarer från personer som inte gillar hur jag klär mig. Jag tror att jag äntligen har hittat tillbaka till den jag en gång var- lite visare- men jag är långt ifrån död.


//Ciao!


Skapa flashcards