Alla inlägg under juli 2011

Av Light and Dark - 22 juli 2011 11:20

Sen jag skrev senast. Min far har legat inne på HIA ett tag, efter en förmodad hjärtinfarkt. Han mår bra nu, så allt är tillbaka till det normala. MEN jag inser också hur stor tur det var att jag faktiskt var kvar här- för annars hade det varit svårt med odjuren.


Appropå odjuren så har vi fått fem kalvar sen i lördags. Så det har varit en hel jobb nu. Fyra kycklingar också, men det är ju inte så mycket jobb med dom- hönan gör ju allt.  Sen har jag två som ligger på ägg också. HUR ska jag klara vintern i år då? Eller ja, jag får väl nacka några.



Ja just ja! Kaninen är död också.


//Ciao!

Av Light and Dark - 4 juli 2011 07:21

Igår kväll så var mina syskonbarn här. Det är inte så roligt då dom är halvrädda för mina hundar, men igår såg det ut som det gick bra. Så när jag gick in för att laga mat till mig själv så lämnade jag min äldsta hund utomhus med barnen- och min mor givetvis. Jag vet därför inte precis VAD som hände, men enligt min mor så nafsade min gamla tik mot åtta åringen.


JAG kan igentligen inte säga någonting om vad som hände, men jag har svårt att tro att hon skulle nafsa mot någon.


//Ciao! 

Skapa flashcards