Alla inlägg under september 2010

Av Light and Dark - 29 september 2010 10:26

Så nu ska säga en sak; det är fint väder. Så idag ska jag väl försöka ta mig en ordentlig promenad. Så fort mitt hår har torkat.



//Ciao!

Av Light and Dark - 27 september 2010 19:38

Helt ärligt är jag väldigt nära att hoppa i duschen för att slippa all gegga jag har i håret just nu. Som tur är så orkar jag nog inte det, jag är så trött att jag nästan somnar här vid datorn. Så jag tänker nog bara sminka av mig och lägga mig och titta på en film.



//Ciao! 



  

Av Light and Dark - 27 september 2010 12:36

Så nu är jag hemma igen. Håret är....kortare. Min frisör grät nästan när hon såg hur slitet mitt hår var igentligen. Det kommer ta ett tag att vänja sig vid den nya längden, men jag gillar det.




//Ciao!

Av Light and Dark - 27 september 2010 09:38

Så om ungefär en timma så sitter jag i stolen och blir klippt.



Vi får se hur det blir




//Ciao!

Av Light and Dark - 24 september 2010 16:12

När jag föreställer mig min egen framtid så är jag ensam. Eller själv är nog ett bättre ord, för jag ser ingen ensamhet i den bilden. Som min tremänning frågade en gång; men när du är 50 då? Vem ska du fira jul med? Mig själv.


Det här är mitt officiella avståndstagande från mina psykologers ord om att jag en dag kommer att bli normal, vilja dejta och skaffa barn. Jag har svårt att se att jag någonsin kommer att känna så.



Jag vet vem jag är, och jag gillar faktiskt den människan.


//Ciao!

Av Light and Dark - 23 september 2010 18:28

Så nu är det bestämt, jag ska klippa håret på måndag. Det har börjat bli så jobbigt att ha och göra med så ny kommer det att bli kortare.



//Ciao!

Mig

Av Light and Dark - 23 september 2010 10:32

Så här är det. Jag avskyr folk som säger att om man flyttar så ska man genast ta sig an seder som finns där. Det fungerar inte, för jag vet att om jag skulle flytta så skulle jag nog fira mina högtider oavsett var jag skulle bo. Jag har mitt sätt att leva och mina högtider och om trångsynta människor skulle försöka få mig att ändra mig..så skulle dom inte lyckas.


Idag vill jag vara normal, en sån med drömmar om två och ett halvt barn, volvo och hund. Givetvis skulle det vara en man i den bilden också. Jag vet igentligen att jag inte skulle trivas alls med det, men ibland är det en lockande tanke. Imorgon kommer allt att vara annorlunda, imorgon kommer jag att vara mig själv igen.



//Ciao!

Av Light and Dark - 21 september 2010 14:45

Jag har en dålig dag. Jag är trött och har hemlängtan. Det är en bekant känsla det här, men det kommer att gå över. Det vet jag.




//Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards