Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Light and Dark - 2 augusti 2009 10:10

Ser nu att det faktiskt är mäniskor som läser min blogg. Så det är faktiskt folk som läser mitt klagande. Så om ungefär en månad fyller jag år. Precis som alla andra år så vill jag igentligen inte ha någon uppmärksamhet, inga presenter och defenitivt ingen tårta. Även fast jag fyller tjugo, jag har hört att det visst jag vara något speciellt. Men det skulle ju artonårs dagen också vara, men det var den inte. Jag har svårt för uppmärksmhet, inte för att jag ogillar det igentligen,  men det är svårt att spela glad när alla tittar noga på en.


Som ni kanske förstår så är jag en riktig liten muntergök. Nä nu ska jag ta och försöka äta lite. Har ingen aptit, men jag vill faktiskt att kläderna ska passa.


//Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards