Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Light and Dark - 22 maj 2011 10:17

Full av blåmärken och med ett sår på läppen. Det är ju inte precis första gången och förmodligen inte den sista. Så har jag varit i slagsmål? Eller haft lite för roligt?

Nej. Tyvärr så är det bara min livsstil som spökar. Det hade varit roligare om jag faktiskt hade varit något annat än min hund och en höna.


Så vad gjorde jag igår? Jo, jag löste- hör och häpna- melodikrysset. Kanske lite otippat. Skrev samtidigt med Mr G, så att han inte tror att jag har gått och dött. Insåg att jag inte hade hört av mig på nästan en hel månad, vilket är en stor skillnad jämfört med att vi brukade prata dagligen.


Ska nog färga håret idag, eller om jag väntar till på tisdag? Ska hursomhelst klippa det den 30:de så jag ser vettig ut till systers student. Fast nu funderar jag givetvis på att klippa av mig allt.



//Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards