Alla inlägg den 16 september 2010

Av Light and Dark - 16 september 2010 19:29

Nu jäklar om den där minken kommer in då gör han det bra, jag har förstärkt dörren och i stort sett svetsat fast den. Märkte nu ikväll att min lilla hönapöna förmodligen har lagt sig för att ruva fram en kull till med kycklingar. Jag ser hur hon kommer att få bo i köket. Om tjugo dagar från idag då så ska jag få kycklingar. Alltså runt 7 oktober. Det betyder för KALLT i hönshuset.



//Ciao!

Av Light and Dark - 16 september 2010 09:34

Okej jag är allmänt en djurälskande människa- alla som känner mig kan bekräfta detta- det är jag. Jag gillar inte minkfarmar, men det jag avskyr mer är djurrättsaktivister. Jag HATAR dom. Imorse klev jag in hos mina höns och hittade tre döda (TRE!). Så någon gång inatt så har det kommit in en mink och börjat kalasat på MINA höns. Så nu kommer jag att döda den. Eller rättare sagt så kommer jag att ordna att den dör. MOHAHAHA!


//Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards