Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Light and Dark - 22 oktober 2009 16:14

Vet ni om en sak, det är faktiskt lite läskigt att folk faktiskt läser min blogg. Jag skriver ju det här för min egen skull. Jag menar jag skriver ju ingenting spännade direkt. Det enda jag gör är att gnälla och må dåligt. Inte för att jag försöker övertala er att sluta läsa, men har ni inget vettigare för er? Eller jo det är nog det jag försöker med.


Aja lite musiktips kan ni ju alltid få:


Good Charlotte-Moving on

Cinema bizarre- Forever or never

Gwen Stefani- Cool

HIM- The Sacrament

Aura- Song for Sophie


Där har ni musik som alltid piggar upp. Dom låtarna kan rädda mitt liv.


//Ciao!

Av Light and Dark - 22 oktober 2009 13:39

Nix inga Bh:ar idag heller, men får jag dom inte imorgon så kommer jag att höra av mig till posten. Dom skickade nämligen paketet den sjunde! Så nu är jag irriterad, plus att jag frågar mig själv om det inte vore bättre om jag var kille. Det hade gjort livet lite enklare för mig. Fast det skulle nog vara ganska skumt. Lite lustigt när det väl, det är ju inte precis första gången jag har funderat så här. När jag var lite yngre trodde vissa människor att jag var en kille när dom såg mig. Det boostade mitt självförtroende. Haha! Nä men seriöst, så har jag aldrig varit så tjejig. Så kanske det var meningen att jag skulle vara kille? Illa att jag ens tänker i dom här banorna.


Så ja, om ni inte faktiskt visste det innan: jag är lite knäpp. Fast det gör bara mitt liv lite mer intressant.




//Ciao!

Av Light and Dark - 22 oktober 2009 07:16

Jag börjar bli grinig, mina Bh:ar måste komma idag! Annars ringer jag och gnäller på posten. Eller det kommer jag inte att göra, men det känns bra att skriva det.

Sitter just nu och lyssnar på "new divide"  med linkin park och äter frukost. Så ja, jag planerar att vara vaken ett tag. Eller frukost igentligen, jag dricker bara kaffe. Har igentligen inget på hjärtat idag, det var något nytt va?  


//Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards