Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Light and Dark - 21 mars 2010 15:33

Jag mår bra! Faktiskt så gör jag det. Jag blir lika förvånad varje gång. Särskilt så här års, när det igentligen bara brukar vara mörker och svart. Så nu väntar jag bara på att universum ska ge mig ett tecken på vad tusan jag ska göra med mitt liv. För jag känner med hela min själ att det är dags att gå vidare med mitt liv. Att jag desutom kommer att flytta det vet jag också, sen får vi se om jag återvänder hit igen. För att det har varit det som håller mig kvar här, jag vet att när jag har flyttat så kommer mitt hem inte vara mitt hem längre. Sen så kommer mina minnen av den här stan vara så pass mörka att jag nog inte vill tillbaka. Så jag har stannat för min familj och mina vänner. 



Så nu är det alltså dags att ge sig av...Funderar på att plugga utomlands dessutom.




//Ciao!  

Ovido - Quiz & Flashcards