Alla inlägg den 23 december 2010

Av Light and Dark - 23 december 2010 10:09

Den här borde jag kunna skriva långt om, men problemet är att det som får mig att må bättre slutar fungera efter ett tag.


Så vad får mig att må bättre?


Motion, det finns en anledning till att jag nästan varje dag är ute och går. Delvis beror det på att om jag inte gör det så får jag ont..och det hjälper defenitivt inte.


Sen har vi musiken. Det finns musik som har räddat mitt liv-bokstavligen. Många av dom låtarna kan jag tyvärr inte lyssna på längre. Det är synd, för många av låtarna älskade jag.


Sen har vi en bra bok, en kopp kaffe och choklad. Det kanske är det säkraste kortet för mig att må bättre.


Sen har vi ju givetvis mina vänner. Tack för att ni finns.


Sen finns det mitt knep när jag mår som sämst- när inget annat hjälper- jag accepterar hur jag mår. Vill jag dö en månad i sträck...så vill jag dö. Jag har varit där förut och överlevt. 



//Ciao! 



Ovido - Quiz & Flashcards