Alla inlägg den 26 november 2010

Av Light and Dark - 26 november 2010 19:49

En vän till mig ringde för några dagar sen och ville prata lite. Hon hade åkt in på akuten för hon hade svimmat. Hon sa då att hon misstänkte att hon var gravid och igår fick hon det bekräftat via ultraljud. Hon ska få tvillingar. Jag är jätteglad för hennes skull, så jag hoppas att allt går bra. Jag vet att jag är den första hon ringer när något oväntat händer..oftast har det varit dåliga saker som har hänt, och då förstår jag att hon ringer men..det här? Jag trodde helt ärligt att hon skulle ringa någon annan.



Jag skyller på hormonerna när hon började med det lååånga utlägget om att jag skulle ha massor av barn när jag var trettiofem. Det FINNS faktiskt en möjlighet att det skulle kunna hända. Om jag skulle göra en miss i planeringen. Typ rohypnol i min drink misstag..annars så känns det inte så troligt.



//Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards